dissabte, 1 de gener del 2011

JA HI SOC!!!

Eo ja he arribat!!! quin viatge mes llarg... ara soc a a casa una amiga fent servir un teclat ben diferent on no hi trobo ni un accent!

Bueno han estat 3 dies intensos, de dormir ben poques hores o no dormir, peró al final he arribat!!! oeoeoe vol Barcelona - Atlanta molt llarg... molt  ha anat be, pero els que tenia al costat no els hi agradava massa xerrar... sort que hi havien 4 pelis! despres mhe esparat a Atlanta unes hores on he conegut una familia de Madrid i una de Brasil... els de Brasil eren 9 i els dos avis sem han assegut al costat i han comencat a explicar la vida, eren molt macuuuuus!

A lavio mha tocat seure al costat duna mexicana amb la seva neta! quan hem arribat a Cancun els he ajudat amb les maletes, despres jo havia d'anar per la part d'estrangers i em diu no no tu vens amb mi cap alla amb mi, que m'estas ajudant amb la nenaaaaaa! i sisi he passat a davant de tothom com si res. D'aqui autobus cap a Playa del Carmen... he conegut una noia de perpinya que viu aqui amb el seu home i 3 gossos i res ja m'ha donat el telefon per si necessito alguna cosa.

I finalment he arribat a casa la Jaen!!! i au cap a dormir!!!! ja m'ha picat el primer mosquit..... ah! em tenia preparat un pastis de xocolata!!! per llepar-se els dits!

6 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Ari! He encontrado el blog!!
    Me alegra que el viaje te haya ido bien y que empiece muy bien tu estancia en México.
    Seguiré tus aventuras por aquí.
    Un abrazo y a disfrutar!!!

    ResponElimina
  3. ARIIIIII!!!! jajajaja
    t'estic trucant pero el tens apagat... suposo q DESCANSANT!!!! no?
    quantes hores ens portem tu i jo?? jo crec que una... confirma!!

    A veure si hem diuen d'anar a Chicago i aixi faig escala per aki...! JAJAJAJA

    a! el teclat deu ser americà, ja estem igual! pero jo els se trobar! JAJAJAJA

    Quina bona arribada amb la iaia, no? jejeje
    son bona gent pero... aki et deixo algun consell...!

    1. NO ET FIIS DE QUALSEVOL!! sobretot dels treballadors! jajaja per exemple ahir amb lo del bus... et van dir q no n'hi havien perque anessis amb ells... et va sortir bé perque et van deixar a casa pero a saber el q et van cobrar...

    2. No pujis a cap taxi sense abans haver negociat el preu!

    3. En un taxi, posa't sempre al seient radera del conductor.

    i bueno, suposo q la Jaen ja t'informarà de tot...!

    a quin poble estàs ara?? es per mirar-ho per googlemappppppppp

    i quan comences a treballar?? uiuiui!! jajajaja

    Espero q portis crema solar!!! tindré una germana NEGRA!!! JAJAJAJAJA

    petonassos!!
    Marc

    www.facetroop.com

    ResponElimina
  4. oleeee, oleeee!!!

    Ja m'ho pensava! Un dia per Mèxic i mil aventures per explicar, si és que no et podem deixar anar.... mira que colar-te a l'Aduana de Mèxic...ai, ai, aii, que el primer dia i ja et tindran fitxada!
    Un petó guapíssima!!!!! Me'n vaig a dormir aviadet que tinc nervisssssss per demà primer diaaaaaaaa! agrrrrrrrrrrrr!
    muasssssssssssssssssssss!!!! de part d'en Taber i meussssssssssssssss!

    ResponElimina
  5. Irukanjis!!! un peto ben gros! =)
    Marc!!! ok ok ho tindre en compteeeeee
    Diana!!!! es en catalan... espero que lo entiendas!!! jujuju
    Lauretaaaa! NEEEERVIS PER DEMÁ! MOLTA SORT

    ResponElimina
  6. ariadna ja te trovat espero q pasis be ara l´explicare a l iaia´. un peto

    ResponElimina