dijous, 13 de gener del 2011

Nadant amb dofins...

eo!!!

va us posare al dia de com es la meva diaria aqui...

Ens aixequem a dos quarts de 6, sisi ben b per veure la sortida del sol fent al cafe i a les 6 comencar a treballar!!! primer toca fer nateja amb la gent que ve de voluntaria! i a les 7 ens posem a esmorzar... despres toqca preparar el material d'immersio i cap a l'aigua quan el temps ho permet... ara estem fent proves a veure si la gent sap estar a l'aigua els hi farem cursos i portarem un projecte de monitoritzacio de peixos i coralls... a mi em toca treballar amb coralls!!!!

hi ha dies, com avui, que el temps no permet anar a l'aigua i o be adelantem el dia lliure o be fem altres tipus de feina, estudiar, preperar documents, anar a comprar menjjar o portar les feines de manteniment de tot el campament.

l'altre dia sortint de la immersio varem veure dofins!!!! varem tardar dos segons a posar-nos les ulleres i el tubo i les aletes i tirar-nos de nou a l'aigua! mai havia vist els dofins estant jo nedant amb ells al mig de l'ocea! increible una experiencia que mai oblidare!!!!!!

Amb la gent cada vegada m'hi entenc mes, tot i que encara em costa entendra'ls! sort que hi ha un noi mexica que m'ajuda moltissim! sort sort!!!!!!

Un petonas ben gros! i fins aviat!!!!!!

1 comentari:

  1. un noi mexicà que t'ajuda moltíssim?? ... d'aquest comentari s'interpreta un afecte especial vers aket noiet, jejejeje

    ResponElimina