divendres, 7 de gener del 2011

Ja estic instalada!

eoooo com esteu???

ja estic intalada! sisi, visc a una barraca al costat del mar... 30 metres maxim! (avui no he tingut temps d'agafar la camara i portar-vos fotos pero ja ho faré) no tinc cobertura, ni tinc internet... aixi que nomes podré escriure de tant en tant!

Per ara amb tots els que treballo son d'anglaterra, escocia i nova zelanda! no els entenc gaire... he de dir que només amb 3 dies i els entenc una mica més eh! pero el principi es fa dur... perque clar vols dir moltes coses i no saps com! vaig tot el dia amb el diccionari sota el brac!!! aquests dies hem estat arreglant la zona on treballaçem, preperant el material i avui de fer d'aqui ben poc arriben una colla de voluntaris per apendre sobre els corals i a partir d'aqui començara la feina mes maca! anar a l'aigua!

Bueno no tinc més temps! un petonas ben gros!!!!! cuideu-vos molt! i a la propera prometo posar alguna foto!

A veure si algu em pot enviar alguna foto de muntanyes com el canigo! perque aqui tot es pla pla pla plaaaaaa!

2 comentaris:

  1. Apalins a passar-ho molt bé guapa!!! cuida't molt i molt!
    petons gironinssss!!!

    ResponElimina
  2. Nena!!
    molta sort i gaudeix al màxim d'aquests fons marins tan i tan macos!!!
    milers de petons guapíssima

    ResponElimina