divendres, 31 de desembre del 2010

Maletes a punt!!!!

eeeiiii

Acabo de tancar les motxiles! No m'ho puc creure... =) juju que bé!

Avui al matí hem anat a Barcelona a despedir en Gerard, que ha marxat a fer la world race!!!! sisi, el tiu és un crack... i estic segurissima que acabarà la regata!!! després hem pujat amb cotxe fins a Flaçà on hi havia el meu cotxet... i va i el tiu no s'engega! sisi, d'això se'n  diu ser GAFEEEEE!!!!! les 6 de la tarda, la motxila per fer, preparar les coses de cap d'any i jo a Flaçà sense poder engegar el cotxe!!!! deu ni doooooo.

Però la motxila ja és tancada, a l'entrada de casa i me'n vaig a celebrar el cap d'any com cal!

Un petonassuuuuu i fins aviat!!!!!!


Aquest és en Gerard!!!! =) molta soooooort!!!! 3 mesos navegant pels oceans....

1 comentari:

  1. Quines fotos tant xules Ariadna.Soc en Quim del spining de la piscina.Ay caray!!! aixi que el cotxe no es volia engegar , dons jo visc al costat de l'estació de Flaçà, en fí veig que ho vares solucionar rapid. Ariadna un petó i cuidat molt!!!

    ResponElimina