dilluns, 31 de gener del 2011

TREBALLANT AMB LA SOCIETAT

Eo!

Dijous passat ja vaig començar a fer classes d'angles als nens de Mahahual!!!! son 50 nens a una classe!!! increible! jeje, tots drets, cridant... pero els hi varem ensenyar alguna coseta... (almenys aixo espero!) Al mateix dia a la tarda varem fer classses a adults, res, les coses bàsiques! Pero la gent li va encantar! super agraïts! Em penso que sera la manera de conèoxer la gent del poble de Mahahual!!!! =) Hi havia un taxista uqe venia amb una llista de frases per traduir... jeje i un parell de mestres que tenen alumnes que nomes parlen angles i no se'n enteren de res pobres... i un parell de massetgistes i tres cambrers! aixi que al completo!!!! i la setmana uqe ve segur que ve mes gent!!!

Jo ensenyo classe d'angles i hi ha una dona gran d'una botiga que m'ensenya Maya! sisi, cada cop que passo per alla m'ensenya dues o tres paraules noves, es una llastima uqe només vagi a mahahual un cop a la setmana com a molt... pero bueno!

Aquesta setmana vaig anar a comprar unes fustes a una botiga i els treballadors volien que els hi firmes un autograf!!!! jeje es pensaven que era una famosa... no se pas qui... pero bueno! =) jejeje

Be, us deixo! prometo penjar mes fotos ben aviat! molts petonassus a tots!

4 comentaris:

  1. JAJAJAJA
    Q BO!!! pero més bo és el nom del poble!! :D

    i com hi vas fins al poble?? amb la RANCHERA MEXICANA???!?!? :D

    t'has trobat algun escorpí per casa ja o q!?

    D'aquí a una setmana (o 2... (o potser no)) hem confirmaran si he d'anar a Chicago o no... no prometo res pero potser podria mirar d'aprofitar el viatge i fer una ESCALA de cap de setmana a Cancún i baixar...? com ho veus? jejeeje

    AI!!! per cert!!! RECORDS DE LA TEVA COSINA LAURA!!! q no pot escriure al blog...!!

    hauries de mirar de posar que pogui escriure tothom, o si no tens temps, m'ho dius i t'ho miro jo!

    MUAAAAAAAAAAAAAA!!!! PASSA't-HO BE!!!

    ResponElimina
  2. Que envidia, pero que envidia. Disfruta por nosotros, que hace un friiiio. Petons.

    ResponElimina
  3. ari he arribat al teu blog... que maco el que estàs vivint! em recorda lo meu de costa rica... et vindria a veure demà mateix però no tinc pastaaaaaa....

    petons i segueix disfrutant!

    ResponElimina
  4. Preciosa!

    Jo t'enviaré una foto de les muntanyes del Pallars, això sí massa neu aquest any no... Tu continua explicant-nos que així t’acompanyem una mica més. I viu i riu moolt que segur que ho fas
    Una abraçada molt forta!!

    ResponElimina