dissabte, 22 de gener del 2011

eo!!!!!

eo!!!!!

Com esteu????

Va avui us explico un dia normal! a quartsde 6 jaestem en peu! sisi i a les 6 comencem a netejar i preperar el barcos a les 7 esmorzem i a quarts de 8 ja som a l'aigua! fem dues immersions al mati! dinem i au tornem-hi! a la tarda fem reunions amb els de l'staff, omplim ampolles i comencem a preperar el sopar! a les 6 ja es fosc i a quarts de 7 sopem! a les 9 tothom dorm!!! jeje potser penseu que les 6 és molt d'hora pero es que a les 8 ja no es pot estar al llit! fa massa caloreta! =)

 ah! la setmana que ve us informare dels dies que tinc lliures! aixi si algu vol venir de visita!! anirem a fer vols per Mexic junts!!!!

un petonas ben gros

4 comentaris:

  1. Ari guapa, desde la vila de l'anxova et trobem a faltar!!!!!!!!!!!! però ja veig que t'ho estas passant pipa! disfruta al màxim i espero veure't ja saps on....si és possible....bodorrio.
    Un petonàs de l'Isaac i meu!!

    ResponElimina
  2. Martona! jo tambe us trobo molt a faltar!!!! i tant que intentare apareixer al casament, pero no asseguro res! ... =( t'envio un petonas ben gros per tota la seccio! i cuida'm els bombers!

    ResponElimina
  3. Jordina Bigarós Fàbregas5 de febrer del 2011, a les 5:01

    hola Ariadna!!

    Som la família Bigarós Fàbregas!
    Estem de proves perquè no sabem com posar comentaris...

    ResponElimina
  4. Jordina Bigarós Fàbregas5 de febrer del 2011, a les 5:17

    Ja hem fet les proves Així que ara el missatge serà de debò!

    L'Oriol avui s'ha aixecat a la 1 del migdia i jo a les 10.

    Ja arriba Carnaval i tots en disfrassem d'època.

    Lo de la botiga, amb qui et van comfòndre?

    Al menjador hi ha via sopa de carbassò i puré de patates.Quan hi havia puré de patates hem vaig quedar a dinar a cala tia. I a la sopa de carbassó hem vaig tinguer que quedar per força.
    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina