divendres, 25 de febrer del 2011

 Aquesta es com si fos la meva palmera, potser es el lloc on m-hepassat mes hores!!!!jejeje la millor vista... i nomes a 30 metres d-on dormo!

 encara que no esvegi al mig de la foto es un pelican!!!!! ara mateix tinc un ocell picant a lafinestra que no em deixa ocncentraaaar! jeje
 mmmmm aigua super transparent!!!!!

Buscant  distraccions!



 a punt d-entrar a classes d-angles amb la Julia, l-Ash, en Jeramy i en Mario



 tormenta caribenya! va caure molta molta aigua!!!!!!

 passant el rato!
 amb la Holly d-anglaterra!!!!

Amb en Tim, intentant-lo fer fora de l-Hamaca!

Un poetonassu! podeu estar contants porto 3 hores intentant posar 4fotos!!!! jeje cuideuvos molt!

2 comentaris:

  1. Quina enveja!! i nosaltres aquí amb jaqueta, tot i k fa solet. si m'atrevís banyar-me al "llac" del parc del migdia de girona també podria dir que tinc l'aigua molt a prop d'on visc, jejeje.

    Cuida't !!!

    ResponElimina