dijous, 10 de febrer del 2011

Cap de setmana amb la Jaen!





EOOO

US PASSO ALGUNES FOTOS DEL CAP DE SETMANA!

Aixo es Bacalar, increible!!!! molt molt xulo! Vaig passar el cap de setmana amb la Jaen, varem fer un curs de yoga i tot! varem anar al Cenote Azul, fer voleios per Chetumal i menjar molt molt be! jeje lunica cosa es que vai perdre l-ultim bus... i clar em va tocar tornar a casa amb taxi... sisi, pero bueno, vaig xalar molt! Vaig poderme fer la primera dutxa d-aigua caletna des de que estic a Mexic!!! sisi no us imagineu el que es una mica d-aigua calenta despres de tant de temps!!!! Us prometo que despres d-estar aqui valorare molt mes les petites coses!!!! una dutxa d-aigua calenta, un bon cafe, poder-te dutxar quant vols i no nomes quan hi ha aigua... o simplement poder trucar algu o ferservir internet quan vols! jeje pero tot aixo ho supera veure la sortida i la posta de sol cada dia, fer immersio amb coalls, veure taurons i dofins i algun tortuga!!! i una quantitat d-estrelles increibles!!!!

Ara soc a l-aeroport de Cancun, eperant que arribi un noi nou... angles clar.. jaja Doncs, que sapigueu que no heu de menjar mai a l-aeoport de Cancun, us timen, be... ens timen a tots! no te res a veure amb els preus d-altres llocs, pero clar.. alguna cosa havia de menjar! i aqui em teniu, amb el portatil menjant un entrepa molt molt gros i esperant que passin els minuts!

un petonas a tots!

2 comentaris:

  1. Q trobaves a faltar aigua calenta?!?!? pero... SI TENS UN OCEÀ DAVANT D'AIGUA CALENTA!!! JAJAJAJAJA
    en serio q et vas dutxar amb aigua calenta amb la calor q fa...??? jjejeje "ésbenbeque...." jajaja

    i VAYA FOTASSOS!!!!!!!!!!!!!!!!
    quina tranquilitat q es veu!!!!
    tu a akestes temperatures i jo en 2 dies estaré a -20!!!!!!!!!! brbrbrbrbbrrr!!!! :D

    Ja t'has acostumat al picant o q??

    CUIDADO AMB ELS TAURONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Ari!
    Ja veig que tens un bon color de pell!!!
    I suposo amb l'anglès ben practicat, que tornaràs amb el "certificate" cumlaude, jajaja
    Segueix mostrant-nos lo bé que estas per aquest món...
    Molts records!
    Petons.

    ResponElimina