dissabte, 5 de març del 2011

una setmana de bon temps!

eo!

Després de 3 setmanes de vent i mal temps hem tingut una setmaneta impresionant! El dilluns ens varem aixecar i ja varem anar a l'aigua! Portem tota la setmana fent 5 sortides al dia, de les 5 a mi me'n toquen 2, aixi que dos immersions al dia... molt b, els dies passen volant aixi i acabem morts! a les 8 ja estic desitjant anar a dormir!!!! La gent esta contenta perque anem sovint a l'aigua i tot es molt més fàcil! ojala aguanti tant sols un parell de setmanes més aixi! seria genial!

La ultima immersió d'ahir, haviem de fer un transsecte on ens posem a contar coralls a mirar quines especies son, quin tipus de malalties i aquestes coses... doncs, posem una cinta metrica al fons de 30 metres, i anem nadant fins al principi de la cinta, al punt 0, aixeco el cap per dir-li al meu company si podem començar i PATAPAM un tauro s'acosta cap a nosaltres!!!! que macooooo!!! vaig alucinar mendunguilles!!!! sisi increible, quan se'n dona compte de que som alla, es gira una mica i segueix nadant com si res hagues passat! em va encantar!

Avui es el meu dia lliure, haviem de venir una reunio pero al final s'ha anulat i mira, aqui em teniu fent servir internet i enviant algunes noticies!

em penso que per avui res mes, us envio un peto ben ben gros!

Cuideu-vos molt

3 comentaris:

  1. uala!!! un tauro!!! quin era? el blanc? i no t'ha fet por?

    ResponElimina
  2. has vist un tauró que se t'acosta de cares i lo primer que se t'acudeix dir és: que maco!!?? a mi m'hagués sortit un crit acuàtic! potser per entendre-ho hauria d'haver estudiat biologia o algo semblant, jejeje
    ens alegrem molt que ho estiguis disfrutant d'allò més!!
    molts de petonets!!!

    ResponElimina
  3. Ostres ari!!! a mi hem passa aixó i gasto tot l'oxigen de la bombolla en 10 segons!!! JOLIN!!! a part de q hem faig pipi a sobre etc etc!!!

    ResponElimina