dissabte, 5 de febrer del 2011

Mexico lindooooo

eooo!!!!

avui comença el meu cap de setmana llarg, 3 dies de festa seguits!!! yuhuuuuu!!!

Doncs be, tenia pensat anar a veure una amiga a Chetumal i des d'alla ja veuriem el que feiem... ella te internet i no te mobil i jo tinc mobil sense cobertura i no tinc internet, aixi que imagineu-vos les batalles per poder posar-nos en contacte, escric un email i no veig la resposta fins al cap de 4 o 5 o 7 dies! =)

A les 9 he agafat un taxi des de Punta Gruesa fins a Mahahual, alla havia d'agafar l'autobus, pero es veu que no se que els hi ha passat que el de les 11 no ha sortit, diria que han canviat els horaris. El seguent és a les 6 de la tarda... aixi que he decidit anar-me a conectar a internet, tambe hagues pogut anar a la plaja, pero avui fa massa calor no es pot soportar!! i aixo que es hivern!!! Total el senyos d'internet m'ha passat un numero de telefon d'un tal Burro (es el nom d'un homeeee) que es veu que cada dia fa viatges amb la furgoneta cap a Chetumal! i sisi d'aqui mija horeta em venen a buscar!!! un cop alla, sera una aventura trobar la Jaen!!! sort que tinc l'adreça i em plantare a casa seu i au!

Ja us explicare com ha anat el cap de setmana!!!!

un petonas ben gros a tots!!!! =)

1 comentari:

  1. Ari, quines platges i quins somriures més contagiosos!!....aquestes aigües conviden a banyar-se.
    Et seguim des d'aquí!
    Disfruta-ho.
    petonets,
    myr

    ResponElimina