dissabte, 19 de febrer del 2011

XCALAC

Eooo!

portem una setmana de mal temps, amb vent i no podem anar a fer immersio, i com que la gent esta aqui per anar a l'aigua varem decidir anar a un poble que es diu XCALAC, el poblet no te res mes que dos carrerons sense asfaltar un parell de restaurants, 4 centres d'immersio i un mar impresionant!!!!

varem fer 3 immersions!!!! no se com descriure-ho, pero jherjhjerfjnvnfjvnrkffvnfjvnejfmkfnrejnrj potser aixi m'ententeu! jajaja increible! un grup varen veure un Manati, que no se ni com es diu en catala, pero si ho poseu al google veureu les fotos!!! es un tipus de mamifer mari, jo no vaig tenir la sort... pero hi tornare i en veure un! jeje

i res, per aqui tot segueix igual, vaig fent immersions (no tantes com m'agradaria, pero tinc un any per anra fent) vaig anant al poble a fer classes, els profes ja m'han convidat a fer turisme per chiapas!!! la veritat es que estaria molt b que uns mexicans m'ensenyessin la seva terra!!! a veure si podem coincidir amb les vacances!!!

Tin un professor mes de Maya! ja us vaig dir que la senyora de la fruiteria m'ensenyava Maya, doncs ara tambe els de la gasolinera! de fet em va dir que el proper dir em portaria un llibre i tot! =)

Avui es el meu dia de festa, pero he decidit que no naire al poble, sino que em quedare per aqui a la base fent relax! jeje que de tant en tant tambe va beeeeee!!!!

volia posar alguna foto pero aixo va molt molt lent!!!! molt aixi que ho deixare per mes tard o un altre dia!

un petonas ben ben gros!!!!

3 comentaris:

  1. Ariiiiii!!! Soc la Maria!!Que soc a casa teva!!! he vingut a veure com et va tot aixo i t'estem tots aqui controlant!!! Me n'alegro moltissim que t'estigui anant tot bé!! disfruta a tope i ves fent un foradet a la teva agenda que tenim moltissimes ganes de venir-te a veure! un petonas gegantissim!

    Maria

    ResponElimina
  2. Eo Ari!!!! Soc la mare!!!Avui descans????Tenim ganes de veure fotos.
    Un petonassssssssssss
    El pare te "mono" i nomes fa viatges a....

    ResponElimina
  3. eo ariiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jolin.... ja he fet un google del mamifer i... JAJAJAJA sort q no el vaig veure jo!!! pero en foto es veu XULISSIM!! q guapo!

    Quan tornis d'aqui un anyet (ara 10 mesos), et proposo veure la peli APOCALYPTO!!!! si?? :D
    en versio original, es a dir, MAYA :D

    ResponElimina