dimarts, 22 de novembre del 2011

Cap a la zona de Tulum!

He treballat tant aquests mesos que encara em queden uns dies de vacances per gastar… com que no els vull perdre doncs en gasto uns aquesta setmana i uns una setmana abans de tornar cap a l’Emporda!

Tot just porto un parell de dies, pero ja puc dir que estic disfrutant! El dijous va ser relax complert, dormir fins que no vaig poder mes (a les 6 ja era desperta... acostumada aixecar-me a les 5 i quart...), un bon esmorzar, i practicament no fer res. Amb la Laura varem anar fins a Mahahual, un bon dinar, enviar 4 emails i au cap a Tulum! Vaig sopar uns espeguetis a la carbonara bonissississsisssims i la Laura va voler anar a dormir, pero jo vaig decidir anar preguntar els preus per anar a fer immersio!

Entro a un centre d’immersio i TATXAN em trobo 3 amics, una parella de colombians i un gallec, tots tres submarinistes, varem decidir anar a fer el toc i planejar un parell d’immersions pel dia seguent, i sisi l’endema a les 10 em passaven a buscar i em portaven afer immersio a un lloc increible, CENOTE ANGELITA I CENOTE PONDEROSA, vaig xalar moltissim! Ja intentare que em passin alguna foto.

Arribo a l’hostal on ens quedem (Casa del Sol) i la Laura em diu que en Rhu un amic d’Anglaterra ve cap a Tulum per sopar amb nosaltres i anar a fer el toc, aixi que perfecte!

I avui res, plou, tenia plan d’agafar una bici de l’hostal i anar a visitar les ruines i a la plaja, pero porta una horeta que plou, per sort aqui les pluges son d’aquestes que venen i van i aviat podre marxar!

Despres d’unes hores...

Doncs despres de ploure... vaig decidir agafar la bici i anar fins a les ruines! Al mig de les ruines hi ha una plageta que et pots banyar i mira, feia caloreta i em vaig tirar a l’aigua! Quan estava a punt de marxar una noia s’acosta i em diu “eres catalana?” i jo siiiiii! I tot seguit em pregunta el nom, doncs era una amiga dels cassenencs que varen venir de visita fa dos mesos! I m’havia reconegut per una foto!!! Sisi tu, aixi uqe vaig parlar un rato catala i els vaig deixar que continuessin fent la seva! Jo vaig anar a fer un voleio amb bici i vaig parar a una altre plaja! Vaig coneixer un grup d’argentines i vaig estar amb elles fins que la Laura em va trucar que aviat ens vindrien a buscar per anar a la base de Tulum i veure uns amics!

Aixi que  padalant fort fins a l’hostal, agafar les coses i au cap a Pez Maya! Alla ens esparaven amb un bon sopar, varem fer el toc i a dormir!

Avui al mati hem tornat cap a Tulum, ells es volien quedar al bar mirant internet i menjant i jo els hi he dit que a tulum hi havia unes plages molt maques que m’esperaven aixi que  bici i cap a la plaja! I avui he ocnegut una senyora de Boston que m’ha fet molta gracia! Mes felica que un ginjol!!!! Es veu que canvia de feina i tenia 4 mesos entre una feina i l’altre aixi que ha decdit llogar una casa per 4 mesos i es passa el dia a la plaja! M’ha convidat a fer yoga!!! Sisi, no se pas si hi anire!

Be, doncs al tornar a l’hostal m’he trobat una noia catalana que treballa a estats units, es aqui de vacances i dema anirem juntes a una plaja que es diu Akumal, s’hi veu de tot alla!!!! Molltes tortugues!!!!

Dema continuare explicant  veure que ha passat!

Ja ha passat un dia mes! Al final he anat a fer yoga! I se’m ha posat al moll de l’os! M’ha agradat molt, pero jo em pensava que aixo del yoga era mes relaxat! I he ben suat!!! Despres he tornat amb la bici cap a l’hostal i amb la noia catalana hem anat a Akumal, nomes de posar-nos a l’aigua, vinga a veure tortugues, com si fos una cosa ben normal! Increible, he disfrutat com una criatura! Hem tornat al pble, un bon sopar i no m’aguanto aixi que a dormir i au dema ultim dia de vacances...

Un petonas ben gros i ens veiem d’aqui un meset!

(SI QUAN ESCRIC NO POSO ACCENTS RECORDEU QUE EL MEU ORDINADOR NO TE NI CORRECTOR CATALA NI ACCENTS ... aixo va especialment per en Marc, que es pensa que amb aquest any el poc nivell d’escritura que tenia encara ha disminuit mes)

4 comentaris:

  1. Ostres Ari.... Aquests dos "cenotes"... AIXÓ SON COM COVES, NO?!?!?!?
    Pero no hi han COCODRILUS en aquests llocs???????????????!!!!
    aiaiaiaii!!!

    Pero amb lo famosa que ets ja, potser ni s'acosten... no?? o tb venen els cocodrils a preguntar si ets "la catalana"? :D
    deunidor!!

    jajjaajajja, m'ha agradat la PS.!! jajaja
    A veure que en diu la Jordina..! :)

    NOTA: No se si ho tens en anglès, català o espanyol pero per posar els accents ves a "INICIO", llavors pitxa a "REGIONAL AND LANGUAGE OPTIONS", i cambies l'idioma a "CATALÀ" o "ESPANYOL" i apa!!! El teclat tindrà les tecles que te el teu portatil de l'Empordà! :)

    ResponElimina
  2. ari que bé que t'ho has passat aquest any!!! de tant en tant et vaig seguint aquest blog tant interessant (no sense morir-me d'enveja!!). quan tornes definitivament?
    no sé si ho saps però ara estic a galicia amb la laura currant a l'aeroport 5mesets i després marxem a perú!!!
    diga'm algo escalenca (la + guapa clar)

    ResponElimina
  3. A Perú he sentit?? EI!! Avisa al germà de l'Ari!!! :)

    ResponElimina
  4. ari!!!!!!! ara m'has sorprès... quina catalana et va venir a saludar a la platja dient que era amica dels cassanencs???? aixx et va dir el nom?? és que no caic qui podria ser....

    ResponElimina