dissabte, 12 de novembre del 2011

Ja som Novembre!

Eo,
Ja som a mes de Novembre, sisi com passa el temps!  =)

Aqui comenca a fer fred, sisi encara que no us ho creieu al Carib tambe fa fred!!! Ja fa un parell de setmanes que dormo amb manteta! Sisi, et poses al llit i fa calor, pero de cop ocmenca a refrescar i t’has d’abrigar i als matins tots corrim amb jersei,  potser es mes pels mosquits que no pas per la fred... pero fa fresca, sisi uiiii i quan sortim de l’aigua tots corrim abrigarnos!

El cap de setmana passat varem anar a fer immersio a Mahahual, va ser increible amb dues immersions varem veure mes de 7 tortugues i no pas petites no, mantes moltissimes, ni les vaig contar, pero una queera grandississima, l’ull gros com la meva ma! I poca us enganyo!!!! Ems vaig mig espantar i tot!!!! Tambe varem veure el que els anglesos diuen spotted eagle ray, que no se pas quin nom te a casa... que mes, mmmmm llegostes grandioses, no pas com les que tenim al mediterrani no... i crancs que tambe feien por! Molt de peix, molt i molt!!!! Aixi que varem sortir tots de l’aigua glacats, amb la gota al nas que ens queia, pero amb un somriure d’orella a orella.

A la feina hem tingut una setmana sense anar a l’aigua, i aixo aqui se’ns fa etern, no hi ha gaire res mes a fer que anar a l’aigua... pero em tingut el motor espatllat i no podem anar a l’aigua amb nomes una barca, perque estem molt lluny de tot, no tenim cobertura, i si passes alguna cosa no tenim ningu que ens pugui ajudar (aquests anglesos pensen en tot, us en farieu creus, a vegades pensen massa i tot!)

I res mes de nou, esperant que ara que ja tenim el motor a punt, torni a fer bona mar i tornem anar a l’aigua tant com poguem, que aixo ja s’acaba i s’ha d’aprofitar.











Petonassus a tot, us passo fotos de l’ultima immersio, no son pas meves, no us penseu que soc tant bona fotografa, son d’en Niels (Holandes) i la Jana (Republica txeca). 

2 comentaris:

  1. uau... si tu t'espantes amb una manta IMAGINA'T JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ai Ari... APROFITA Q ET QUEDA POQUET!!!!
    Ja tinc ganes de veure't!!!
    MUAAAAAAAAA!!

    ResponElimina
  2. Ariadna sóc la Jordina i jo també tinc ganes de veure't.

    ResponElimina