dilluns, 19 de desembre del 2011

Mexic m'ha robat el cor!

Dema aquesta hora ja sere cami a l'aeroport, no m'ho puc creure han passat dotze mesos, son molts de dies!!!! suposo que us podeu imaginar la barreja de sentiments, contenta de tornar (familia, amics, bon menjar i el millor poble del mon m'esta esperant) i trista per deixar aquest gran pais. 
Soc a l'hostal Che a Playa del Carmen, dormo a una habitacio amb 6 llits, hi ha una noia d'Eslovaquia que despres d'estar un any a Guatemala torna cap a casa, dues noies d'Israel que viatgen per Centre America per uns 3 mesos i un noi Frances quue porta 20 mesos viatjant per  America llatina  i torna casa per Nadal, com el turro! Es increible la quantitat de gent que he arribat a coneixer!! i tots coincidim amb el mateix, Mexic es un pais que val molt la pena!

Playa es molt turistis i costa mes coneixer la gent del pais, pero on vivia Mahahual, la gent tot i tenir ben poc, m'ho han donat tot i no m'ha faltat mai de res! l'ultim dia em vaig quedar a casa una amiga a Mahahual, una familia de pescadors que l'huraca que va haver-hi el 2007 els hi va  destrtossar tot, tot vull dir que casa seu va quedar enterrada per la sorra i poques coses varen recuperar... pero tot i aixi, tot i tenir poc, et donen tot el possible perque et sentis com a casa!

Una cosa que em fa gracia aqui es que molta gent es banya vestida, van a passejar i mira si els hi ve de gust tirar-se a l'aiga simplament es banyen amb roba, despres es troben pel carrer amb amics i la ocnversa simplament es eh! como estubo el bano! .. o alguna cosa per l'estil, si jo fes el mateix a l'Escala cada cop que tinc ganes de posar-me a l'aigua, em pendrieu per boja. =) aqui no sents comentaris de... mira aquella com va... la gent te ben poc, aixi que si un nen va amb una samarret 4 talles grosses, millor! perque li durara mes anys! el mateix amb les sabates...

Aixi que torno a casa amb havent viscut una experiencia increible! amb motles ganes d'explicar coses i veureus a tots!

I res, que la gent es increible, les platges de somni i el mar ni en parlem!

Un petonas ben gros a tots i ens veiem ben aviat!

1 comentari: