dissabte, 14 de maig del 2011

dia de descans!!!!

eo!

com anem??? Avui es el dia de festa! i res, he decidit aixecar-me a una hora decent i anar cap a Mahahual a fer 4 trucades, pero clar, he arribat aqui i resulta que no tinc saldu i no hi ha maneres de posar saldo a l'skype. Aixi que em quedo sense trucar a tota la llista de gent que volia! que hi farem un altre dia sera!!!!

Som dissabte dia 14!!!! casi 4 mesos i mig que soc a Mexic!!!! passa volant! Dimecres arriba en Joan i dijous al vespre ja comencare les minivacances de 3 dies! en tinc unes ganes que no ho sabeu pas! ah! us estic preperant una publicacio al mur amb diferents fotos de coralls, perque des de casa tambe aprnegueu alguna coseta! jaja pero mai tinc temps de posar-m'hi... encara que alguns us sembli que no treballo moltes hores! Ahir el vespre va ser el primer dia que vaig mirar una pelicula!!! sisi.... fins ara a cap hora estava morta...

El dijous varem anar a fer classes d'angles a l'escola i resulta que feien un ball, pel dia de la mare! el que m'encanta de Mexic es que fan vacances per tot... tenen moltissims dies de festa!!!! minim cada 15 dies tenen alguna cosaque celebrar... ja podriem seguir el seu exemple! jeje

Be us deixo, soc a l'internet cafe bebnt un suc de papaya i ara han passat els cambrers d'un bar que sempre anem que ens conviden a una cerveseta ben freda, aixi que cap alla i despres cap a la plaja, a dinar i au cap a casa a fer una mica el vago que dema a les 6 ens aixequem!

Un petonas a tots i espero que us vagi tot molt motl be!

2 comentaris:

  1. Guapa!!!!!!

    disfruta disfruta!!!! aprofita akets dies de festa per conèixer la zona, que aixi quan et vinguem a veure ens podràs organitzar una super ruta!!! jejejje

    I que guay que pogueu coincidir amb en joan. Com sempre necessitem proves, penja una foto junts!! jejejeje

    cuida't molt guapíssima!!!!

    ResponElimina
  2. Alçaaa!! 3 dies de festa!!!! YEAH!!! ja tens plans???

    A mi hem toca tornar a Chicago a final d'aquest mes!!!

    Ara t'envio un email explicant tot millor!! :D

    Continua posant fotos ari!!!! :D
    I com diu l'Anna, DISFRUTA DISFRUTAAAA

    ResponElimina