divendres, 6 de maig del 2011

4 mesos a Mexic

eo! Son les 9 del vespre i normalment aquesta hora jo tots dormim... pero avui mm'he promes a mi mateixa que escriuria al blog, el tinc ben abandonat! i la propera vegada que vagi al poble i tingui mes bona connexio penjare alguna foto nova! n'hi ha de molt maques!

Ja fa 4 mesos que soc a Mexic! i ha passat volant!!! ja som a la meitat de la segona fase, la gent ja coneix els coralls peixos i altres invertebrats i estan preperats per comencar a mostrejar! aixi que dilluns comencarem agafar dades! oleeeee!!!!!

Aquest ultim mes les immersions han estat increibles! he vist tortugues, nadat amb dofins, taurons i disfrutat moltissim!!!! A mes cada vegada porto la barca millor!!! jeje

D'aqui un parell de cap de setmanes es el meu cap de setmana llarg de festa! i amb la Jaen estem pensant anar fins a Belice que ho tenim ben a prop! pero a mes ens acompanyara en Joan Feliu! el tiu comenca un viatje per Centre i Sur America i comencara fentme una visita!!!! Ja deu tenir la maleta mig a punt!!!!

No se si us vaig dir que em toca encarregarme de lhort... doncs ja tenim la primera tomata!!! dibto que creixi gaire cosa, a part de que lo de l/hort no sem dona massa be, la quantitat de salt, vent i sol que hi ha aqui fa molt dificil que creeixi qualsevol cosa... a veure si men recordo i us poso alguna foto!

ah! coincidencies, lempresa on treballo doncs treballa ocnjuntament amb Amigos de Sian Kaan que es una ong, doncs hi trballen dos catalans, un es amic dels companys de hoquei i l'altre la Lois estudiava amb el meu germa! (marc no se si tho havia comentat) i ahor varem anar a una festeta de 4 gats a Mahahual i havia una noia francesa que estiuejava a l'escala! sisi molt petit tot plegat!

Be un petonassu i bona nit a tots!

1 comentari: